

Visit Loviisa
Vuosina 2007-2019 teimme Loviisan kaupungin matkailulle Visit Loviisalle monipuolisesti viestintää sisältäen kaikki kanavat ja toimenpiteet – niin ulkoasutöitä kuin ideointia, kampanjasuunnittelua, media-aineistoja ja isoja tulevaisuuden tutkimukseen peilaavia taustatutkimuksia kävijäsegmenteistä ja käyttäytymisestä. Pitkäjänteisen yhteistyön tuloksena Visit Loviisasta tuli tuttu brändi ja kaupungin kävijämäärät kääntyivät nousuun. Nettisivuille ohjautui yli 1,5 milj. kävijää vuosittain ja aikakauslehdissä julkaistiin satoja artikkeleita Loviisasta ja loviisalaista. Suurin boosti syntyi Loviisan Vanhat Talot -tapahtumasta. Yhteistyö päättyi Loviisan matkailutoimiston lakkauttamiseen vuonna 2019.